Referencie Bezobalovo
Zakladatelia a majitelia kamennej predajne a eshopu Bezobalovo mali pri zadaní iba jednu podmienku: aby pri redizajne a technologickom upgrade eshopu boli zachované všetky jeho doterajšie funkcie a zákazníkom dobrý pocit z nákupu. To sme nesplnili. Pridali sme totiž niekoľko vylepšení, ktorý užívateľskú skúsenosť s online nákupom posunul ešte o level vyššie.
Grafický redizajn webu sme začali fotoshootingom prezentačných fotografií pre všetky produktové kategórie. Pokračovali sme definovaním novej farebnej škály a skončili kompletne novým UI kitom. Brand vizuálne ožil, no zostal rozpoznateľný aj pre svojich existujúcich zákazníkov.
Sme to stále my, ale lepší!
Kým sa rodil nový web, pustili sme sa do online kampaní. Podarilo sa nám osloviť 322.666 ľudí a získať 11 987 preklikov z facebookových reklám. Z kampaní získalo Bezobalovo 30.000 nových zákazníkov a viac ako polovicu všetkých objednávok. Tomu sa hovorí cvrkot!
Jeden obal, dva obaly, tri obaly...
?!...sú dve hodiny ráno...
A kto nemôže zaspať, počíta obaly...