Adresa

RECO s.r.o.
Sadová 3046/39A,
905 01, Senica
Slovakia

Čo robíme

Branding
Dizajn
Development
Produkcia

Napíšte nám

Referencie Daniela Hantuchová

Daniela Hantuchová

Rozsah projektu
UX / Ui web dizajn, foto, development

Farebný, mnohovrstevný projekt s geniálnym konceptom a fotografiami Petra Kubaláka. Jeden z najkrajších, na ktorých som sa mohol autorsky realizovať ako webdizajnér.

Lukáš Vavrinec Art director

Daniela Reloaded

Daniela Hantuchová nás oslovila v období, kedy začala tvoriť vlastnú značku D-one, s ktorou mala plány vstúpiť na trh s nutričnými produktmi, športovými doplnkami a zároveň ňou zastrešiť aktivity vlastnej nadácie. Zlučujúciou platformou pre všetky tieto aktivity mal byť web, pri ktorom sme sa na podnet fotografa čiastočne nechali inšpirovať filmom Inception.


D*ONE
Projektový manažment: Jozef Jagušák jr., web dizajn: Lukáš Vavrinec, produktový dizajn: Lukáš Smiešny, foto: Peter Kubalák, development: Lukáš Knotek

D!ONE

Základom brandu D-ONE, ktorý sa stal dominantným prvkom na obaloch tyčiniek a športových odevov je typograficky riešené logo, tvorené výraznými líniami písmena D. Tvorba loga prechádzala vlastným vývinom, finálny návrh zohľadňuje ženský atribút, ktorý doň chcela Daniela vniesť.

:sunglasses:

Ňuňuňu, ňuňuňuňu, ňamka!

Hlavne hravé

Tak, ako sa Daniela nechcela viazať pri prezentácii športových aktivít a športového oblečenia viazať iba na tenis, nechceli sme sa ani my viazať iba na jednu či dve farby. Značka D-One a web, ktorý vznikol na jej podporu, pracuje hneď s niekoľkými žiarivými farbami.

:sunglasses:

Yummy, i love it!

Photoshooting

Keď sme na spoluprácu oslovili fotografa Peťa Kubaláka, prišiel s geniálnym nápadom – vytvoriť kulisy inšpirované filmom Inception, kde sa pracuje s ohýbaním priestoru. Daniele a jej realizačnému tímu sa nápad veľmi páčil a výsledok bol ešte lepší, než boli naše najodvážnejšie očakávania.

Web dizajn

Danielin nový web, zameraný na podporu a propagáciu športových a nadačných aktivít, mal mať zároveň funkciu e-shopu, určeného na predaj zdravých tyčiniek a športového oblečenia D-One. Rozmanitosť úloh, ktoré mal spĺňať, sme premietli do užívateľsky komfortného UX.

Dodas 07:00 AM

Neni to moc hravé?

Lukas 07:10 AM

Však ale ona je hravá!

Dodas 07:20 AM

Máš pravdu, hrá dobre :-)!

(Ne)jednoduchý systém

Skutočnosť, že web okrem e-shopu s tyčinkami obsahoval aj informácie o nadácii s možnosťou odoslania finančného príspevku prostredníctvom platobnej brány, si vyžiadal vytvorenie dvoch oddelených nákupných ciest s kvalitným UX a dobrým, zrozumiteľným copywritingom.

:sunglasses:

100 tyčiniek a dar k tomu!