Referencie Daniela Hantuchová
Daniela Hantuchová nás oslovila v období, kedy začala tvoriť vlastnú značku D-one, s ktorou mala plány vstúpiť na trh s nutričnými produktmi, športovými doplnkami a zároveň ňou zastrešiť aktivity vlastnej nadácie. Zlučujúciou platformou pre všetky tieto aktivity mal byť web, pri ktorom sme sa na podnet fotografa čiastočne nechali inšpirovať filmom Inception.
Základom brandu D-ONE, ktorý sa stal dominantným prvkom na obaloch tyčiniek a športových odevov je typograficky riešené logo, tvorené výraznými líniami písmena D. Tvorba loga prechádzala vlastným vývinom, finálny návrh zohľadňuje ženský atribút, ktorý doň chcela Daniela vniesť.
Ňuňuňu, ňuňuňuňu, ňamka!
Tak, ako sa Daniela nechcela viazať pri prezentácii športových aktivít a športového oblečenia viazať iba na tenis, nechceli sme sa ani my viazať iba na jednu či dve farby. Značka D-One a web, ktorý vznikol na jej podporu, pracuje hneď s niekoľkými žiarivými farbami.
Yummy, i love it!
Keď sme na spoluprácu oslovili fotografa Peťa Kubaláka, prišiel s geniálnym nápadom – vytvoriť kulisy inšpirované filmom Inception, kde sa pracuje s ohýbaním priestoru. Daniele a jej realizačnému tímu sa nápad veľmi páčil a výsledok bol ešte lepší, než boli naše najodvážnejšie očakávania.
Danielin nový web, zameraný na podporu a propagáciu športových a nadačných aktivít, mal mať zároveň funkciu e-shopu, určeného na predaj zdravých tyčiniek a športového oblečenia D-One. Rozmanitosť úloh, ktoré mal spĺňať, sme premietli do užívateľsky komfortného UX.
Neni to moc hravé?
Však ale ona je hravá!
Máš pravdu, hrá dobre :-)!
Skutočnosť, že web okrem e-shopu s tyčinkami obsahoval aj informácie o nadácii s možnosťou odoslania finančného príspevku prostredníctvom platobnej brány, si vyžiadal vytvorenie dvoch oddelených nákupných ciest s kvalitným UX a dobrým, zrozumiteľným copywritingom.
100 tyčiniek a dar k tomu!